neděle 11. května 2014

Nehty

ŽLUTÝ LAK - JAK A K ČEMU HO NOSIT?



Ahoj,
nedávno jsem si v drogérii Rossmann pořídila čtyři laky od ASTORU a právě jeden z nich je žlutý. Nikdy jsem žlutý lak neměla, ale hold mě něčím přitahoval, tak skončil v nákupním košíku. Když jsem doma laky vybalila, nastalo přemýšlení, jak a k čemu žlutý lak budu nosit. Problesklo mi hlavou, že jsem viděla povedený outfit Nicol Scherzinger, ke kterému měla žlutě nalakováno.






Nicol si vzala modrý overal (modrá je dobrá), lesklé červené lodičky se špičatou špičkou (to teď frčí) a doplnila decentními zlatými doplňky. Nehty nalakovala výraznou žlutou, jež nádherně kontrastuje s overalem a působí "tak trochu" jako šperk. 

O lodičkách do špičky jsem psala článek, můžete se podívat TADY.




Velmi mě tato kombinace nadchla a chystám se to nosit v obdobném duchu. 
Po overalu jsem toužila a nakonec jsem sehnala v HM, shodou okolností tmavě modrý se zlatými knoflíčky. Podotýkám, že to nebyl záměr, overal jsem měla doma ještě dříve, než jsem si žlutý lak koupila a jeho koupě nemá s tímto článkem nic společného. :-D



TYPY NA OVERALY

HM 949,-Kč

HM 799,-Kč

HM 249,-Kč

Inspirovat se můžeš i u theczechchicks.


HM 650,-Kč

Tak co vy a overaly, nosíte, nenosíte, chystáte si nějaký koupit? A co říkáte na žluté nehty?

MĚJTE SE KRÁSNĚ PAPA

4 komentáře:

  1. Super barvička:-) k modrej a červenej jde bezvadně:) dlouho sem se žlutý bála a teďka mi přijde že jde skoro ke všemu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem se bála, že mi ten lak doma bude ležet, ale nakonec ho nosím docela často :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)