pátek 28. února 2014

BOTY - BOTY - BOTIČKY

LODIČKY DO ŠPIČKY



Ahoj dámy,
plesová sezóna je v plném proudu a každá žena chce na plese jen zářit! K celému outfitu neodmyslitelně patří pěkné botky a nemohla jsem si nevšimnout, že letošní sezóna přeje lodičkám do špičky. 

Už nějaké vlastníte?

Já ANO :-) Jedny jsem si pořídila u Vietnamců za necelé tři stovky! BOMBA!
V prodejně jsem pořídila pár snímků, tak se můžete mrknout, jaké barevné varianty jsou k dostání.



Tyto seženete v Ústí nad Labem na Mírovém náměstí u Vietnamců na jednom růžku poblíž pivovaru na Rychtě, kde mimochodem výborně vaří, a přímo naproti drogerii Rossmann. 


Tyto černé jsem si nakonec odnesla domů, protože mám doma lesklé černé psaníčko, takže to bude spolu ladit. 


Myslím, že ty černé a béžové (krémové) tzv. "tělovky" můžete vzít téměř ke všemu a naopak s červenými a modrými, můžete "rozbít" nudnější outfit a udělat z lodiček šperk.

Třeba jako to udělala Selena Gomez.


Zajímalo by mě, co si myslíte o lodičkách do špičky, zda se vám to líbí nebo ne? 


4 komentáře:

  1. Ou ty jsou pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že nejsou značkové, tak vypadají dobře. Kamarádka si taky jedny pořídila.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo to jsou, na jaro a léto úplně dělané a kord, když má pak člověk opálenější nohy... Sladit to třeba jen s lakem na nehty a jde se :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře :-)