pátek 13. prosince 2013

DEKORACE

PATLALA JSEM VÁNOČNÍ DEKORACI
-1-



Inspirovala jsem se u kamarádky, která má doma krásný věnec z těsta.

TĚSTO:
1 hrnek mouky (já použila hladkou)
1 hrnek soli
1/2 hrnku vody
(kakao na obarvení těsta)

Pak hodit do vyhřáté trouby a hlídat. Těsto musí ztvrdnout!

Je to můj první pokus, takže NEKRITIZOVAT :-D prosím. Tu tmavou část jsem obarvila kakaem. A pekla jsem to s tím kalíškem (bez svíčky), aby se to do těsta obtisklo a vytvarovalo. Pomocí formiček pak vykrojíte ozdoby, my doma toho moc nemáme, takže hvězdička a srdíčko byla jasná volba :-D.
Jediný problém jsem měla s tím, že se mi těsto trhalo, když jsem ho vyválela do žížaly a chtěla je zaplést do sebe. Tak nevím čím to...? Nakonec jsem to celé potřela vajíčkem, aby se to lesklo a je hotovo.


Ještě chystám jeden článek o vánoční dekoraci, takže o tom zase příště. Co vytváříte vy? A máte typ na jiné těsto, se kterým se dobře pracuje? SEM S NÍM!!!

HEZKÝ ADVENT PŘEJI VŠEM, KTEŘÍ ZABROUSÍ NA MŮJ BLOG :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)