úterý 22. října 2013

POMŮCKY

MŮJ MALÝ - "VELKÝ" POMOCNÍK
KLEŠTIČKY NA ŘASY

(foto web)

Hezký den Vám všem, 
dnešní článek bude o jedné malé věcičce, kterou jsem začala používat už (cca) ve 13 letech, a to kleštičkách na řasy. Samozřejmě je nepotřebuje každý, ale já a moje "telecí" řasy ANO. Co znamená "telecí"? "Telecí" jsou řasy rovné, směřující dolů.

Před použitím kleštiček.











Po použití kleštiček.

Natočené řasy vypadají delší a oči se opticky otevírají.








S řasenkou.

Nepoužívejte kleštičky na namalované řasy.












Postup je jednoduchý. 
Vložte řasy mezi kleštičky, 
co nejblíže k víčku a postupně mačkejte
 a směřujte po délce řas nahoru. 

Hlavně si neskřípněte víčko, to by mohlo bolet :-D

Myslím, že u mě je rozdíl opravdu znatelný. Kleštičky seženete v každé drogérii a jejich cena se pohybuje cca od 50,- do 100,-Kč. Důležitým faktorem je také řasenka a její konzistence, pokud je moc "mokrá", řasy rychle zplihnou. S dobrou řasenkou vydrží řasy natočené celou dobu.

Jak jsou na tom vaše řasy? Máte s kleštičkami dobré nebo špatné zkušenosti?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)