pondělí 2. září 2013

RECENZE
RYOR KOSMETIKA

Konečně jsem tu s recenzí na dva krémy od značky RYOR, které používám už dva měsíce a stále nejsou prázdné. Tuto kosmetiku najdete určitě v drogériích Rossmann, kam pro ni chodím já nebo ve vybraných lékárnách a dalších prodejních místech.
Pro více informací klikněte na odkaz - RYOR 


VÝŽIVNÝ KRÉM S MĚSÍČKOVÝM OLEJEM 50 ml
Lehký, výživný polomastný krém s výraznými regeneračními účinky.

·         pro všechny věkové kategorie
·         zklidňuje a regeneruje pleť
·         lze použít i jako masku
·         pro denní i noční péči
·         pro normální a smíšenou pleť
·         dermatologicky testován

Tento krém používám jako denní péči. Je ve velmi praktickém balení, stačí jen zmáčknout pumpičku a krém je na světě. Musím říci, i když je krém polomastný, dobře se vstřebává, nemám pocit, že bych se po nanesení krému leskla a hlavně skvěle hydratuje pleť. Jediné, co bych mu vytkla, je jeho vůně. Vůně taková "nijaká", mě osobně nevoní, a proto bych příště sáhla po jiném. 



NOČNÍ KRÉM S EXTRAKTEM Z ČERVENÝCH HROZNŮ 50 ml
Snadno vstřebatelný krém dokonale odstraňuje známky únavy pleti. Podporuje elasticitu, pevnost a pružnost pleti.


·         pro všechny věkové kategorie
·         působí proti vzniku vrásek
·         přírodní extrakty způsobují lehké zabarvení krému
·         pro normální a smíšenou pleť
·         dermatologicky testován



 Na tento krém mám snad jen samá superlativa. Zamilovala jsem si ho! A to hlavně pro jeho decentní, avšak relaxační vůni, což je na noc ideální. Jde o trochu hutnější krém, snadno roztíratelný. Zanechává pleť hebkou a hydratovanou, a to i ráno po probuzení. Jistě bych si ho koupila znovu. 

 Jsem ráda, že jsem si krémy pořídila a nepatlám se kde čím, ale opravdu krémy na to určenými. Už ani netrpím suchou a staženou pletí, jako dřív, dokonce mi zmizela suchá místa kolem nosu. 
 Další plus je pro mě balení z lehkého plastu. Co si budeme povídat, když cestujete, nejtěžší je vždycky kosmetika! 


Jaké zkušenosti máte s touto kosmetikou?



Další dva výrobky, které jsem si od Ryoru pořídila. Břečťanový gel proti celulitidě a bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře :-)